søndag 30. mars 2014

Digitale Tom er publisert



















Så er da omsider nettsiden min ferdig til innlevering. Etter hektisk aktivitet gjennom helga sier jeg meg fornøyd - eller for å si det som det er, så blir jeg egentlig aldri fornøyd. Det får gå som det går, men nå sier nakke og rygg stopp. Kunne nok ha holdt på med dette i det uendelige, finner stadig ut noe nytt som kunne vært prøvd. Blir mer og mer glad i weebly, og ser frem til å kunne bruke dette sammen med elever.
Men nå må jeg levere for å rekke fristen ved midnatt. Venter bare på at zip-filen min skal bli tilgjengelig - det tok sin tid…

Hjemmesiden finner du på http://digitom.weebly.com


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg synes hjemmesida di ble kjempefin! Stilig med bruk av ordskyer på den måten! Som engelsklærer likte jeg undervisningsopplegget med Narnia spesielt godt, og kommer nok til å låne det hos deg når jeg får anledning. Stilig at du presenterer opplegget med en scribd-presentasjon! Takk for at du har nevnt bloggen min, jeg rødmer ydmykt ;).

    SvarSlett
  2. Flott og god side. Du får mer inngående tilbakemelding snart.

    SvarSlett